Om meg

Bildet mitt
Er gift med verdens beste mann (ikke din da!), har 2 voksne sønner og en voksen datter, som tilsammen har gitt oss tre barnebarn, alle gutter. Er veldig glad i å synke ned i godstolen etter jobb,leser og gjør handarbeid.

fredag 4. mai 2012


Har endelig fått godstolen på plass i stua, og dein e verkelig god å sett i . Har førresten to a de. Så deilig berre å sett og surfe litt, se på solstrålan som legg seg over stua og innbill seg at det e våren som kjem. Tulla litt mæ innstillingan tel bloggen min, og finner ikke tilbake til den opprinnelige, men pytt, det e vel berre godt mæ litt førnyelse. Kjenn at eg e litt lat t helga, berre les og kosa meg. Har mange prosjekta på loftet, men de kain nu berre ligg der en dag tel. I morra e det atter en dag.
har leka litt mæ ipoden, og det vart tel det her bildet.
Ha en fin kveld alle sammen.

I morra skal eg kanskje bak litt, vi får se når dein ti kjem! Har også en haug mæ bøker som ska læses, berre kos, ikkje fag, så eg har masse å gle meg tel!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar