Om meg

Bildet mitt
Er gift med verdens beste mann (ikke din da!), har 2 voksne sønner og en voksen datter, som tilsammen har gitt oss tre barnebarn, alle gutter. Er veldig glad i å synke ned i godstolen etter jobb,leser og gjør handarbeid.

onsdag 29. august 2012

Stoppeskiver kan brukes til så mangt!

Endelig kommet igang etter ferie og diverse aktiviteter. Nytt skoleård, denne gang også med kunst og håndverk på 5. og 7. trinn - kan bli litt av en utfordring, men jeg gleder meg !

Er kommet meg igang med litt smykke laging heime. Fått bruk for stoppeskivene jeg har kjøpt inn, noen deler av gamle smykker jeg har fått, og smykkesteiner jeg har hatt liggende i en evig het! Ble ikke så verst. Her er noen av dem.

Stoppeskiver både til hals og ører

  

Smykke av stoppeskive og del av et gammelt smykke


Dette blir armbånd, med stoppeskive som skal monteres på ei gammel ankelreim til barnesko.








2 kommentarer:

  1. Kor god du e og kor stilig smykke og ørepynt. Glede mæ tel vi kan starte på han igjen med kreativitet:-)
    Love Anne Lise

    SvarSlett
  2. Takk ska du ha! Mått jo berre start opp mæ nokka, men gleda me tel vi kain kos oss ilag! Stooor klæm!

    SvarSlett