Om meg

Bildet mitt
Er gift med verdens beste mann (ikke din da!), har 2 voksne sønner og en voksen datter, som tilsammen har gitt oss tre barnebarn, alle gutter. Er veldig glad i å synke ned i godstolen etter jobb,leser og gjør handarbeid.

lørdag 16. februar 2013

Ugler på randen!

Har vært ganske produktiv i vinter, selv om jeg ikke har lagt ut så mye. Senest har jeg strikket  rundskjerf og baggylue som et sett til min datter. Så godt mottatt, at det fluksens ble bestilling på genser og leggins i samme farge og med samme motiv. Ja,ja en får ikke fritidsproblemer akkurat, og godt er det. Lediggang er jo roten til alt ondt, sies det! Ellers, så har jeg laga ipone cover til min telefon, og trekk til Kristines S3, og har flere under produksjon.
Her er noen bilder.
Til min iphone

Kristine sitt uglecover

"Ugler på randen"


2 kommentarer:

  1. Mye fint! Uglecoveret var utrolig stilig ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! Det er mange ugler i mosen for tida!:-)

      Slett