Om meg

Bildet mitt
Er gift med verdens beste mann (ikke din da!), har 2 voksne sønner og en voksen datter, som tilsammen har gitt oss tre barnebarn, alle gutter. Er veldig glad i å synke ned i godstolen etter jobb,leser og gjør handarbeid.

torsdag 19. januar 2012

Syklubb igår kveld. Morsomme damer å være sammen med! Godt å få løsne litt på lattermusklene. Her er et lite utvalg av hva vi holder på med. Ikke jeg enda, holder fremdeles på med mine Tildaer, og igår fikk den ene omslagskjole. Mangler bare litt pynt og detaljer, så skal jeg legge bilde her.
Her er det en juleduk med mus som blir ferdig til neste jul!

Nydelig toalettmappe, heldig er hun som har bursdag! 

Her er det ei som kan merke kofferten sin standsmessig!Nydelig.
Enda en nydelig juleduk, englene får glorien sin!


Nydelig spisebrikke, flere i produksjon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar