Om meg

Bildet mitt
Er gift med verdens beste mann (ikke din da!), har 2 voksne sønner og en voksen datter, som tilsammen har gitt oss tre barnebarn, alle gutter. Er veldig glad i å synke ned i godstolen etter jobb,leser og gjør handarbeid.

søndag 2. september 2012

Spinning i helga!:-)

Etter mye surr mæ rokken, tråd som slites, lite snurr, for mykje snurr! Mykje ull og lite skrik, i motsetnign tel myke skrik og lite ull, så fikk eg jammen spunnet ca 200 gram saueull og fått det tvinna og hespet opp. Fikk også spunnet ca 150 gram alpakkaull. Den trengte ikke å kardes, jeg tok dotter rett fra sekken. Her vart d mykje effektgarn, :-))
det vil si ujamnt garn og endel gress og skitt, men d blei så bra! Gler meg t å strekk! Her e bilda!

Fikk snella på rett plass!
Her er det alpakkaulla som skaltil pers!
Ferdig spunnet og tvinnet! Er stolt av meg selv!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar