Om meg

Bildet mitt
Er gift med verdens beste mann (ikke din da!), har 2 voksne sønner og en voksen datter, som tilsammen har gitt oss tre barnebarn, alle gutter. Er veldig glad i å synke ned i godstolen etter jobb,leser og gjør handarbeid.

fredag 19. oktober 2012

Lenge siden jeg oppdaterte bloggen min, men det betyr ikke at jeg sitter med hendene i fanget og later medg! Har strikket en stor genser i alpakka og alpakka silk, hvit. Nesten ferdig med en i rosa, strikket litt annerledes, to sorter garn her og. Broderiene mine vokser i antall de også, så nå må jeg snart begynne å bruke dem til noe. Tenker å bruke dem til pynt på små vesker, og en på en kjedelig grå linkjole. Et sjal til en venninne er også endelig ferdig. Deilig med sånt arbeide som kan gjøres i godstolen med ei god bok ved siden av! Her er bilder av produksjonen.
Deilig myk storgenser.

Sjalet, nesten ferdig. Mangler heklekant

kKan bli fin på en veske

Kanskje på kjolen?


1 kommentar: