Om meg

Bildet mitt
Er gift med verdens beste mann (ikke din da!), har 2 voksne sønner og en voksen datter, som tilsammen har gitt oss tre barnebarn, alle gutter. Er veldig glad i å synke ned i godstolen etter jobb,leser og gjør handarbeid.

mandag 13. februar 2012

Arbeidslyst treng deg inn i mitt bryst!

Sett aleina på kjøkkenet, Jan Eirik er på jobbtur. Ser litt på tv, les krim og har plana om å gjør litt handarbeid. 
Har ikke hatt den store gnisten i det siste, dårlig form og lite kreativ. Fikk et lite hopp i den kreative delen av hjærnen/hjertet på lørdagskvelden, da en av de flotte naboan vårres førtalte og viste ka ho holdt på med! Så nu har eg vært på abeidsrommet mett, og rota litt i esker og vesker, og fant maaaange såkalte ufoer. Må ta det litt rolig, har eg sagt t meg sjøl, og ta en teng om gangen. Ettersom det e førskjellige hjerta som alltid har stått mett hjerete nærmast, sei det seg sjøl at eg ska gjær ferdig de fine små nålefilt-hjertan eg har ligganes. Så nu har eg tatt fram  
svamp, filtenål, perler og brodergarn.
Her kan dokk se korsen de ser ut nu!
her er nålefiltet pynt/lukking til sjal 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar