Om meg

Bildet mitt
Er gift med verdens beste mann (ikke din da!), har 2 voksne sønner og en voksen datter, som tilsammen har gitt oss tre barnebarn, alle gutter. Er veldig glad i å synke ned i godstolen etter jobb,leser og gjør handarbeid.

fredag 3. februar 2012

Endelig fikk eg stekt nøtte og frukt brødet som Hanne laga for ei uke siden. Brukte ikke speltmel, men fin sammalt hvete istedet, og det blei bærre sååå godt, næsten like godt som dett, Hanne!!


Trives godt på kjøkkenet, der læs eg mens eg strekka, ser på tv og blogga, omtrent samtidig! Det går berre godt! Einnu et bevis før at kvinnfolk kan ha fleir enn en tanke i hauet samtidig! :-))) Genseren veks sakte men sekkert, og blir vel ferdig om ikkje så lenge. Vart litt lei, så nu må eg ha ei strekking tel, trur eg ska prøv eg på nokka nytt eg fann på nette, strekke en moøbius. Det hørtes litt vanskelig ut, men trur det skal gå bra!
Krimboka som ligg sammen mæ strekkinga e erkelig god. Både som krim, og for å få et lite innblikk i korsen folk, særlig kvinnfolk lev i Saudi Arbia. Fy søren sei eg berre, kor gla eg e før at eg e født og bor her oppe i det kalde nord! Ser igjen og igjen at det har både fordela og ulempa, mest fordela!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar