Om meg

Bildet mitt
Er gift med verdens beste mann (ikke din da!), har 2 voksne sønner og en voksen datter, som tilsammen har gitt oss tre barnebarn, alle gutter. Er veldig glad i å synke ned i godstolen etter jobb,leser og gjør handarbeid.

fredag 3. februar 2012

blogg-premie

Idag kom det en liten pakke i posten fra Kina. I all verden, tenkte eg, ka de her e før nokka! Åpna, og der lå det en nyttig liten dings. Kjekk å ha med i veska, og bruke når man er på kafè og ikke vet hvor man skal gjøre av veska! tusen takk til Ull tull og...,
https://www.facebook.com/pages/ull-og-tull-og-rokken-bom


2 kommentarer:

  1. Smart dingser! Brukes veldig mye i Russland. La merke til mange slike de gangene jeg har vært der. Ikke så mange som bruker sånn dings i Norge men kanskje det blir en trend? Litt kjipt når man er på kafé og ser at gulvet er vått eller skittent og ikke har andre muligheter enn å legge veska på gulvet. :D

    SvarSlett
  2. Har en sånn fra før som er lite brukt, men nu skal eg jammen putte en i to av veskene mine, og huske på å bruke dem. Kafegolvan kan bli veldug skitne, ja!

    SvarSlett